کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9222 | مشاهده و دانلود: 741558080 | آخرین بروزرسانی: 1403/03/09 | اعضاء: 316945 | نظرات: 37910
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
شهادت رئیس جمهور محبوب و مردمی و هیئت همراه را تسلیت عرض می کنیم. #شهید_جمهور

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32 اورجینال فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

جدیدترین نسخه iOS اپل رونمایی شد

اپل اولین نسخه آزمایشی سیستم عامل iOS 10.3 را برای تست کننده‌های عمومی عرضه کرد که برخی ویژگی‌های آن در ادامه ذکر می‌شود.
نخست اینکه شایعات مبنی بر افزودن حالت تئاتری در این نسخه بتا صحت ندارد. طبق اخبار سایت‌های مختلف اپل همچون بی.جی.آر (BGR)، اپل اینسایدر ( Apple Insider ) و مک‌ورد ( Macworld )، کمپانی اپل قصد دارد حالت متفاوت و جدیدی از صفحه ارائه دهد که برای مشاهده نور کمتر در صفحه طراحی شده است.

به گزارش سافت گذر و به نقل ازایتنا؛ ویژگی‌های جدید در نسخه ۱۰.۳ مواردی هستند که در ادامه می‌آید:
۱- مشخصات اپل آی دی
بخش مشخصات جدیدی در بالای منوی تنظیمات با تمام اطلاعات حساب شما وجود دارد. بر روی پروفایل خود کلیک کرده تا بتوانید به اطلاعات آی کلود، آی‌تونز ( iTunes )، اپ استور ( App Store ) و اطلاعات مشترک خانوادگی به صورت یکجا دسترسی داشته باشید و به سمت پایین حرکت کنید تا لیستی از همه دستگاه‌های اپل مربوط به این حساب‌ها مشاهده کنید.


شما هنوز هم بایستی وارد برنامه "فایند مای آیفون" بر روی گوشی و یا مرورگر خود شوید تا بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید امادیگر نیازی به جست‌وجوی تنظیمات برای دسترسی به هر یک از حساب‌ها نیست.

۲- عدم ذخیره‌سازی آی کلود
اگر به دنبال فضای ذخیره‌سازی بسیار زیاد در آی‌کلود هستید، این برنامه برای شما بسیار سودمند خواهد بود.هم‌اکنون می‌توانید با کلیک کردن بر گزینه آی کلود، ببینید چطور از ذخیره‌سازی آی کلود در این بخش جدید بهره می‌برید.

۳- هواشناسی بر روی نقشه
اگر از طرفداران برنامه نقشه اختصاصی اپل هستید، می‌توانید نگاهی اجمالی به وضعیت آب‌ و هوا داشته باشید! در گوشه سمت راست پایین صفحه نمایش می‌توان از شرایط آب وهوا مطلع شد.

۴- فایند مای آی‌پاد
وارد برنامه فایند مای آیفون شده و آی‌پادها را به عنوان یک از دستگاه‌های مرتبط با حساب خود خواهید دید. کلیک کنید تا موقعیت آخرین آی‌پادها را به هنگام جفت‌سازی با تلفن همراه خود مشاهده کنید.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 35428 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: ایتنا تاریخ خبر: 1395/11/12 تعداد مشاهده: 2067
کلید واژه ها: ,
سافت گذر